فوتبال ایران
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : pooriafarhadi

 

پرسپولیس نیوز : سردار رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت با باشگاه هامبورگ درباره بازي خداحافظي مهدي مهدوي كيا توافقات ابتدايي انجام شده است.

رويانيان در جلسه اي كه روز دوشنبه با مهدوي كيا داشت به او گفت كه با باشگاه آلماني تماس داشته و توافقات مقدماتي هم حاصل شده است.
در اين جلسه مهدوي كيا از باشگاه پرسپوليس تشكر كرد و گفت: دوست ندارم در اين شرايط هزينه اي به باشگاه تحميل شود و با هامبورگ يا هر تيم ديگر براي من بازي خداحافظي بگذاريد.

 

 کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: همه چیز در مورد بازی پرسپولیس با هامبورگ به آینده موکول شده است.


برگزاري اين بازي و زمان و مكان آن به آينده موكول شد.


باشگاه پرسپوليس در حال مذاكره با باشگاه هامبورگ است تا وضعيت نهايي برگزاري بازي دوستانه دو تيم مشخص شود. اين باشگاه چندي پيش مذاكراتي را با هامبورگ انجام داد تا به مناسبت خداحافظي مهدوي كيا يك مسابقه دوستانه ميان دو تيم برگزار شود.

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 15:44 ::  نويسنده : pooriafarhadi

 


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام بازی با سپاهان، پنجشنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مسوولان تیم، اگر پرواز سرخپوشان با تاخیر روبرو نشود، کاروان پرسپولیس روز پنجشنبه ساعت 17 تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. برنامه و تمرین روز پنجشنبه نیز از سوی کادر فنی به سرخپوشان اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه 29 شهریور ماه از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال ایران و آدرس football.iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 4211
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1